دانلود فیلم من و شارمین با لینک مستقیم

منتشر کننده : روبیکا

ژانر: کمدی

نوع : سینمایی

ساخت : ایران

کیفیت : 480p ,720p ,1080p

سال تولید : 1394

سال انتشار : 1396

مدت زمان : 105 دقیقه

تهیه کننده : یوسف صمد زاده

نویسنده و کارگردان : بیژن شیرمرز

بازیگران :

سحر قریشی – گوهر خیر اندیش – ویشکا آسایش – پژمان بازغی – نیما شاهرخ شاهی – مجید صالحی – نیلوفر پارسا – زهره حمیدی – آتش تقی پور – فریبا نادری – رامین ناصر نصیر – محمود جعفری – پوراندخت مهیمن


خلاصه داستان:

فیلم ایرانی من و شارمین ,هر کسی در زندگی خود یک سری مشکلاتی دارد و شاید یک نفر را در دنیا دارد که هنوز پیدا نکرده است. در این فیلم هم تینا نیمه ی گمشده ای دارد که شارمین است.در مورد یک دختر بسیار جوان و زیبایی است که عمه ی او یکسری پیشگویی هایی انجام میدهد و تینا تمام حرف های عمه ی خود را باور دارد او خرافات هایی که عمه اش میگوید را باور میکند و منتظر شارمین است تا شارمین بیاید و تینا بتواند با او ازدواج کند ولی او در برنامه ی مجازی فیسبوک حضور دارد و در فیسبوک و دنیای مجازی با شخصی آشنا میشود …


دانلود فیلم ایرانی من و شارمین

دانلود فیلم ایرانی من و شارمین

دانلود فیلم ایرانی من و شارمین


دانلود با لینک مستقیم 480p            قیمت 2000 تومان
دانلود با لینک مستقیم 720p            قیمت 2500 تومان
دانلود با لینک مستقیم 1080p            قیمت 3000 تومان